Webportal
På webportalen kan kørselskontoret dele information om transporten online og på alle platforme med vognmænd, chauffører, medarbejdere, systemansvarlige og bestillere.
Videndeling med alle
Webportalen integrerer data fra booking, drift og administration, og gør relevant viden tilgængelig:
- Chauffører kan optimere egen kørsel (fx ledige vogne, forudbestillinger, chat, egne rapporter, manualer mv.).
- Vognmanden får overblik over forretningen (fx Visning af ture, afregning, vagter, tankning, kørte ture mv.).
- Operatører aflastes for rutineopgaver (fx tidsregistrering, dialog med ledelse mv).
- Systemansvarlige kan hurtigt løse IT-spørgsmål (fx lograpporter, telefonkø, fremkørselstid, redigere registre, online support, genstart, reset mv).
- Bestillere (Institutioner, afdelinger mv.) kan overskue deres persontransport (fx kontering, turstatistik, visning af vogne, annullere ture, ventetider mv.